lördag, maj 04, 2013

Framåt!

Idag köpte jag lite blommor att sätta i balkonglådan, och jag har äntligen petat ner lite
Sockerärt och blomsterkrasse i jorden. Troligtvis borde jag ju gjort det för ett tag sen, men jordsäcken låg i bilen och jag är lat.
I morgon planterar vi nog ut tomaterna för de ser stora och starka ut :)
... Många citrus har dykt upp också, äntligen!







På coop forum hade de en uteörtlåda med oregano, gräslök, salvia, timjan, mynts och rosmarin. 50 spänn. Taget!










3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, Coop Forum - here I come! Härligt det prunkar hos dig nu. Ska köpa lite blomster på Medis på lunchen idag, sen ska det bli fart.

piggekotte sa...

Örtlådan ser inte lika mysig ut längre... det kanske blev lite chocksol :) men de lever ju iallafall så jag tänker... det blir bättre och till sist suveränt! :)

Anonym sa...

Absolut, så blir det!