måndag, maj 30, 2005

kändisspotting!

Inte så balkongrelaterat, men det stuntar jag högakningsfullt i.

I Amsterdam tror jag mig ha sett BigBrother-Daniel, men jag är inte riktigt säker, ty han hade stora, stora solglasögon, precis som kändisar av stor kaliber bör ha! (eller också var det soligt, eventuellt hade jag också stooora solglasögon.)

På flyget satt jag brevid Louise Hoffsten. Hon hade inte stora solglasögon, men hon hade precis varit i Memphis. Det tyckte jag var coolt. Dessutom såg hon ut som en helt vanlig människa. Det tyckte jag var skönt.

I dag på tunnelbanan satt BigBrother-Linda Rosing och hennes son. Linda hade ganska stora läppar, var väldigt solbrun och osminkad och hade en gigantisk träningsoverall och fula naglar... men hon såg faktiskt rätt normal ut, inte alls så där härjad som man sett henne på en del bilder och i BB-huset. Hon hade ett stort F som mobilsmycke.

1 kommentar:

Unknown sa...

Å jag gick in på Kentkonserten bakom allas vår kronprinsessas boyfriend Daniel Westling. Han gick med 2 polers o samtliga hade backslick, solbrillor, svarta korta jackor, mellanblå jeans och kritvita sneakers. Fyndigt.