söndag, augusti 07, 2005

Okej... jag har haft semester!

Nu är jag åter vid datorn. Jag har haft semester både från jobbet och från datorn. Därav inget bloggande av mig.
Jag och Lina och Emma hade en skön, slö vecka runt stränderna i Rovinj i norra Kroatien.
När jag kom hem konstaterade jag att min balkong fortfarande är ganska trist och blomfattig. Och att nästan inga blommor finns att beskåda runt om i mitt område. Det mesta är utblommat.
Det finns några härliga "höstplantor" att köpa va?
Ska genast googla runt lite!

Ang. äckelflugorna brukar jag jaga dom med dammsugare. När man "sugit" bort alla i två dagar brukar det vara lugnt.

//E

1 kommentar:

Anonym sa...

Tycker att det är lite dålig fart på er blogg just nu. Hur mår era balkonger?? Har de regnat bort eller börjat återhämta sig efter flugattacker och skyfall?
Jag köpte lite nya plantor till vår balkong häromveckan… Tänkte inte på att fråga hur länge de står sig, men även om det känns så är ju inte hösten här riktigt än.