söndag, maj 14, 2006

Nytt projekt...


Jag och Lena var på IKEA idag. Hittade inte de där krukorna/krukhållarna man kan hänga på insidan av balkongen.. skit också, men de är väl antagligen slut. Jag har sett dom i massor av tidningar och sajter, så jag kan gissa att de gått åt.. Får väl shoppa på Åhlens då... mycket dyrare, men vi kan ju låtsas att det är bättre kvalitet eller nåt..

MEN nu till projeket:
Jag ska klä in insidan av min rätt trista balkong med tyg. Så här ska det gå till har jag tänkt mig... Jag ska lacka tyget för att få lite yta och lite styvhet. Sen ska jag sy kanaler... och sen ska jag hänga upp....Ska fota när jag väl ids genomföra projektet...Tyg inhandlat. Pernilla på IKEA :)

1 kommentar:

Lindas trädgårdsblogg sa...

Annars är ett tips att använda sån där modern vaxduk som inte är vaxig.