måndag, maj 01, 2006

vågar inte chansa...

har pluttat ner två till humle, två till Nemesia och fyra slingerkrasse. Jag är orolig för att det inte ska bli nåt alls. Men den som har tålamod att vänta kommer väl får veta... antar jag.

I övrigt lat dag. Har sovit länge, räknat lite matte (väldigt lite) bekymrat mig över fröna, varit hos Anna och sett Hammarby gå till SM-final och när jag kom hem har jag smetat in ansiktet med lite brun utan sol från Dior.
(En mycket uppskattad födelsedagspresent, vi får se om jag vaknar orange i morgon. :) )
Är mätt och inser att i morgon börjar Motionera-mera-tävling på jobbet. Ett ypperligt tillfälle att kanske börja motionera och bli av med fyra "trivselkilon" som vackert lagt sig unt magen. Vad tror ni?
Det är vår, då sår man frön, planerar för framtidens balkong, ruggar upp fjäderboan och försöker göra sig själv och sin omgivning sommarfina :)

//E

Inga kommentarer: