måndag, juli 04, 2005

Idag är det en dag för terapi.

Nu är det dags, på riktigt. Det kommer gubbar till min balkong och ska måla på balkongen. Jag måste gå hem tidigare från jobbet och TÖMMA!!!! balkongen. Som jag skrev tidigare gäller det här nu att tömma golvet helt. Jag har ju en humle som är stor och fin och som har lindat sina stänglar runt räcken m.m. Jag får väl ta fram lite MacGywer talanger och ordna problemet med ett tuggummi och en snöstump.

Mitt största ångest är såklart trallen och spindlarna... Nu måste jag ju svettas och tjuta över spindelhelvetet igen. Tänk er... nerverna på helspänn, svetten lackar, du är utrustad med en sopborste som skydd... dom är stora, äckliga och snabba. Som tur är har jag fått en liten klisterdekal, av Lena, där det står "varning för spindel". Den ska jag klistra på balkongdörren.

Grattis till min farbror som jag lånat ut lägenheten till. Du kommer få ha alla mina balkongattiraljer i vardagsrummet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Oh- sackars, stackars syster! Jag kanner me dig..
Ja just ja- sa Stefan bor hos dig nu? vem tog han med sig? Och nar ar konserten- ikvall?