fredag, juli 15, 2005

Vattenskidor och balkonger!


vattenskidor
Originally uploaded by Piggekotte.
Igår åkte moi vattenskidor för första gången. Det var skitkul, även om jag behövde flera försök för att komma upp innan jag kom på knepet. Skam den som ger sig. Vi var ett gäng från jobbet som åkte ut till en kollegas föräldrars lantställe! TACK för en superkväll... vattenskidor, femkamp, grill, öl och sommar. Jag älskar sommar.
När man ser foton från de senaste somrarna blir jag helt lycklig. Allt är Pripps-blå!

Vattnade hos Sofia igår igen. ja. nej. fasiken. förlåt. En blomma är helt död. Några ser mer eller mindre ledsna ut. Några ser oberörda ut. Jag vet inte om det här med blommor och jag är så smart kombo egentligen. Det är nog inte min talang. Man ska visst hitta en talang man besitter en gång i livet. Jag har inte hittat min än. Inte blomvattning, och inte vattenskidor iallafall. Bungee kanske?

1 kommentar:

Anonym sa...

Oh! varsta grejen! Fusk!

Jag har badat for forsta gangen isommar. Idag. For pa en lite halv-spontan trip till Brighton, det var trevligt!