onsdag, juli 13, 2005

Oj förlåt!

Jag vet att jag liksom skulle jobba dessa två veckor som Lina och H och Sofia och J är i kroatien. Sen åkte jag ialla fall upp till Boden torsdag till tisdag. I ALLA FALL! En enkel flicka ville också ha lite semester.

Lena vattnade hos Sofia i fredags kväll och hos Lina och mig i Lördags förmiddag.

Jag åkte runt på vattningsturne i går (tisdag) efter jobbet. Det såg dessvärre lite beklämmande ut hos Sofia..... uhuuuu sorg. De flesta blommor klarar sig nog efter min dränkning men jag gissar att en eller kanske två har fått dö i öknen. Hur ska man värja sig mot detta underbara väder?

Hos Lina såg två småkrukor med timjan mer ut som torkad timjan, och i den lilla krukan med de röda blommorna, fanns inte röda blommor längre. Den växten är iofs inte död... än.

Kära Lina och kära Sofia jag ber så mycket om ursäkt. Jag borde löst detta på något sätt, eller skitit i att åka. Jag höll tummarna att blommorna skulle klara sig ensamma över helgen. Jag kan bara skylla på mig själv och vädret..... fast vädret vill jag inte skylla på, jag gillar vädret.

//E

Inga kommentarer: