onsdag, juli 20, 2005

Semester...!

Lina lovade i ett svagt ögonblick i våras att vi skulle fira semester tillsammans. Sen fick Henrik överrasskande nog semester..... och så ville ju jag ha någon att fira semester med, och så vill Linas mamma ha sin beskärda del av Lina. Stackars Lina, hon räcker knappt till.

Vi ska ialla fall åka till Kroatien(?) nästa vecka. Lina har precis kommit därifrån, men det var faktiskt hon som bestämde att vi ska åka dit. Hon var i södra, vi ska åka till norra. Billiga flygresa, var det avgörande. Korsika var ett hett alternativ, men det föll på att det verkar mycket svårt att få tag i boende under slutet av juli/början av augusti då fransmännen och tyskarna har semester.

Det ska bli härligt med semester. Jag tycker att det ska bli jättekul att åka bort en vecka med Lina och Emma.
Efter kroatien har jag ju en vecka till, men den veckan har jag inte en susning om vad jag ska göra. Har någon förslag? ÄR någon som jag känner och läser detta ledig? Eller måste jag helstäda min äckliga lgh och fylla mina tomma krukor på balkongen kanske?

Inga kommentarer: