torsdag, juni 02, 2005

Förlust-champagne-misär!

Vi spelade fotbollsmatch igår mot polopoly. Vi blev ordentligt satta på plats. 10-4. Lagomt surt reultat.
Efter detta blev jag övertalad (jo, det är faktiskt sant, jag BLEV övertalad) att följa på en Pub, som senare blev att gå vidare för drinkar på hotellet, för att skitsent ta ett stopp på Riche och dricka champagne. MITT I NATTEN EN HELT VANLIG ONSDAG! Riktigt idiotiskt!

Nåja, kom hem välbehållen, men utan min älskade mobiltelefon. Jag hatar, hatar, hatar...... Fy så nedrigt klantigt. Problemet är att det är nån ohederlig rackare som har den, för denne person trycker bort samtalen och ibland är det upptaget. Nåja. Abbonemanget är spärrat. Telefonen är spärrad. Jag är puckad.

Morning glory har iallafall mycket mindre löss. Den striden kommer jag gå vinnande ur.

//En inte helt nöjd Erika

Inga kommentarer: