tisdag, juni 28, 2005

fästingjävel!

Hade en till fästing till i helgen... Min andra, i år. Jag tror inte att magen är mitt ludnaste ställe på kroppen, men där hade han satt sig... men det verkar onekligen som om jag är en riktig goding för fästnigar så att dom skiter i var dom sätter sig. Stina påstår att fästingar gillar såna som myggor ogillar. Myggor ogillar mig. Jag ska vaccinera mig mot fästingar i morgon.... och sen funderar jag på att börja bada i "mygga" på morgonen. Kunde funka, men hur skulle man lukta egentligen?

//E

1 kommentar:

Anonym sa...

Vitlökskapslar! Friggs eller vad de nu heter har vitlökskapslar på burk för en hyfsat billig penning.

Jag minns att jag läste om kommunalt anställda (de höll visst på med parker och planteringar) nånstans i Sverige hade stora problem med fästingar fram tills det att de började käka vitlökskapslar - efter det i princip inga problem alls.