torsdag, juni 23, 2005

smultron igen!

Alltså, hur trist kan det vara att läsa om smultron egentligen? hur som vill jag bara meddela att jag just mumsat i mig mitt ANDRA balle-smultron. Det smakade himmelskt! det var verkligen.... delikat! :)

Lössen är borta, det är jättevarmt. Ska åka till "södra skogen" över midsommar. Sillar och nubbar, grillar och stubbar. Måste komma ihåg att packa rockringen bara. Tänk att jag var skitbra på rockring som barn! Nu förtiden kan jag verkligen inte alls. Malin och Henrik sa dock att jag hade "snyggast stil", men fanskapet vägrar ju rocka runt min mage, så kan man säga att det är godkännt ändå? Knappast.

Det står en lapp i trappuppgången, om att balkongens golv ska målas någon gång i veckan som börjar med den 5:e juli... Balkongen måste vara helt tömd och inget får stå kvar på golvet, men hur ska det egentligen gå till? har ju till exempel en humle som står i en kruka och klättrar upp och runt räcket. Måste jag klippa ner den då? hur tänker dom när dom gör detta mitt i juli egentligen?
Ibland blir jag helt galen när folk inte tänker.

Snart ska jag gå in och städa, men det är så skönt i solen på balkongen!
//E

Inga kommentarer: